Skocz do głównej treści

Witamy na stronie głównej Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

Nagłówek strony

Strona główna
Logo serwisu Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

Suwak ze zdjęciami

Zmiana systemu rejestracji i naliczania opłat w przedszkolach. Ułatwienia dla rodziców

Nowe aplikacje „Obecność i Opłaty VULCAN” wprowadzane w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą już wkrótce zastąpią dotychczasowy system ATMS KIDS. Nowa darmowa aplikacja umożliwia rejestrację wejścia i wyjścia dziecka do/z przedszkola oraz rejestrowanie godzin pobytu dzieci w placówce, a tym samym naliczanie na ich podstawie odpłatności. Odnotowanie wejścia i wyjścia dziecka z przedszkola będzie się odbywało poprzez zeskanowanie rozmieszczonych na terenie przedszkola kodów QR.

Uzupełnieniem aplikacji „Opłaty VULCAN” oraz „Obecność VULCAN” jest e-dziennik UONET+, który teraz umożliwi rodzicowi m.in. bieżące zgłaszanie nieobecności, otrzymywanie informacji o naliczonych odpłatnościach, stanie sald oraz będzie stanowił ważne narzędzie do komunikowania się między placówką a rodzicami. Poprzez e-dziennik wychowawca będzie mógł poinformować w szybki i skuteczny sposób o bieżących wydarzeniach grupy.

Aplikacja uczniowska UONET+ dostępna jest pod nowym tym adresem.

Zgłaszanie przez rodzica nieobecności dziecka w placówce, zgodnie z przyjętymi w danym przedszkolu zasadami, będzie możliwe na komputerze (dziennik elektroniczny) oraz w dzienniczku na smartfonie.

Rodzice/opiekunowie prawni oraz osoby upoważnione do przyprowadzania i odbioru dziecka do/z przedszkola zostaną poproszeni o pobranie na telefon darmowej aplikacji ww. systemu „Obecność VULCAN” w celu mobilnej rejestracji czasu pobytu dziecka.

Instrukcja pobrania i korzystania z powyższej aplikacji znajduje się pod tym adresem.

Dotychczasowy System ATMS KIDS do prowadzenia ewidencji i rozliczania czasu i kosztów pobytu w placówce będzie funkcjonował już tylko do końca stycznia 2023 r.

Przedszkola będą miały możliwość i czas na płynne przejście i dostosowanie się do nowego systemu, rozpoczęcie pracy w nowych aplikacjach, ewentualne usunięcie pojawiających się problemów technicznych, skuteczne przekazanie potrzebnych pracownikom i rodzicom informacji oraz wskazówek, a także upewnienie się, że nowy system działa sprawnie i bez zarzutu.

Przedszkolom zalecono zwrócenie szczególnej uwagi na przekazanie rodzicom wyczerpujących informacji dotyczących zasad korzystania z funkcjonalności nowych aplikacji, m.in. UONET+, OBECNOŚĆ, OPŁATY i korzystanie z nich przez rodziców dopiero po przeprowadzeniu zebrań informacyjnych na ten temat.

Szczegółowe informacje dla rodziców zamieszczone są również na stronach internetowych samorządowych przedszkoli.





Inne artykuły


Ta strona używa plików cookies.

Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności.

Więcej Zamknij