Skocz do głównej treści

Witamy na stronie głównej Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

Nagłówek strony

Strona główna
Logo serwisu Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

Suwak ze zdjęciami


Urząd Miasta ‒ zmiany w obsłudze klientów

Szanowni Państwo,

w związku z aktualną sytuacją, w trosce o zdrowie osób odwiedzających ratusz oraz jego pracowników, od 15 października (czwartek) każdą wizytę w urzędzie będzie należało wcześniej umówić telefonicznie. Wszystkie sprawy będą rozpatrywane tak jak do tej pory, zmiany mają jedynie na celu ograniczenie bezpośredniego kontaktu i uniknięcie tworzenia się kolejek. Poniżej lista wydziałów merytorycznych wraz z numerami telefonów, pod którymi można załatwić sprawę bądź umówić się na wizytę.

Od 4 listopada br., Urząd Miasta będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30. - zawieszone zostają środowe dyżury.  Kasy czynne są codziennie 8 do 14

Kancelaria Urzędu Miasta
44 724 23 11

Numery telefonów do Komórek Organizacyjnych Urzędu Miasta

Kancelaria Prezydenta Miasta
44 7262529, 44 7262531

Wydział Organizacyjno-Prawny
44 7262538, 44 7262548 (prawnicy), 44 7262535 (kadry)

Wydział Audytu Wewnętrznego i Kontroli
44 7262570

Biuro Rady Miejskiej
44 7262521, 44 7262521, 44 724 45 52

Wydział Finansowo-Księgowy
44 7262507, 44 7262587, 44 7262565, 44 7262585, 44 7262541

Referat Budżetu i Analiz Finansowych
44 7262518, 44 7262502

Wydział Podatków i Opłat
44 7262594, 44 7262551, 44 7262309
(sprawy dotyczące m.in. uzyskania zaświadczenia z ewidencji podatkowej, uzyskania informacji potrzebnej do dokonania opłaty podatku od nieruchomości, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, podatku od nieruchomości)

Wydział Ewidencji Ludności i Działalności Gospodarczej
44 7262509, 44 7262516
(sprawy dotyczące m.in. wydania dowodu osobistego lub zaświadczenia, wniosku o zameldowanie, wymeldowanie, wydanie zaświadczenia, zameldowania na pobyt stały i czasowy, wymeldowania z pobytu stałego i czasowego, wydania zaświadczenia z rejestru mieszkańców, nadania nr PESEL)

Wydział Architektury i Gospodarki Nieruchomościami
44 7262526, 44 7262560, 44 7262644, 44 7262646, 44 7262620, 44 7262689, 44 7262621, 44 7262622
(sprawy dotyczące m.in. sprzedaży, dzierżawy, wynajmu i podziału nieruchomości, bonifikaty z tytułu przekształcenia nieruchomości)

Wydział Obsługi Administracyjnej i Informatycznej
44 7262310, 44 7262649, 44 7262501, 44 7262595, 44 7262554, 44 7262524 (archiwum)
(sprawy dotyczące m.in. wydania zaświadczenia o zatrudnieniu)

Wydział Zarządzania Kryzysowego i Monitoringu
44 7262569, 44 7242613

Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
44 7262579, 44 7262540, 44 7262555, 44 7262577, 44 7262572, 44 7262573

Wydział Rozwoju, Inwestycji i Klimatu
44 7262525 - dyrektor, 44 7262567 - zamówienia publiczne, 44 7262559 - projekty inwestycyjne, 44 7262597 - rozliczenia i finanse, 44 7262557 - zaświadczenia o rewitalizacji, 44 7262642 - odbiór odpadów, sterylizacja i kastracja psów i kotów właścicielskich, 44 7262536 - ochrona środowiska i wycinka drzew)

Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia
44 7262575, 44 7262576, 44 7262574
(sprawy dotyczące m.in. Karty Tomaszowianina, koncesji na sprzedaż alkoholu)

Rzecznik Praw Rodziny
44 724 23 11 wew. 574, 575

Przystań Miejska
W sprawach dotyczących Przystani Miejskiej należy kontaktować się z Dyrektorem Wydziału Obsługi Administracyjnej i Informatycznej - 691 711 962

Kontakt dla dziennikarzy
44 726 2519, 44 7262511

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy!


Ta strona używa plików cookies.

Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności.

Więcej Zamknij